DORITI UN SMOCHIN CARE SA RODEASCA ANUL VIITOR?

Are inaltimea de 100 cm si este plantat intr-un ghiveci de 2l. Rezista la temperaturi de -25grade! Face fructe delicioase,suculente si pline de vitamine. GARANTIA LIVRARII – indiferent de varianta de livrare aleasă, noi va garantam ca planta va ajunge in siguranta la dvs. In caz contrar va trimitem alta! Pret 39 lei. Pentru comenzi va rugam sa accesati acest link www.plantemania.ro

IMAG0798IMAG0785

De Teddy

3 comentarii la “DORITI UN SMOCHIN CARE SA RODEASCA ANUL VIITOR?

  1. 1.Care este perioada de coacere a fructelor? 2.Are sanse sa se coaca la Suceava unde vara este mai scurta? 3.Ce garantie am ca rezista la – 25 grade C?

    Am plantat 3 smochini, de unde i-am comandat spuneau ca sunt de munte, dar am urmatoarele constatari: 1. Nu rezista peste iarna,desi in ultimele ierni nu am avut temperaturi sub – 15 grade. 2. Desi primavara se regenereaza, fructele nu ajung la maturitate.

    Multumesc. O zi buna. Cu deosebita stima Andrei Breaban 0740419704

    • Smochinii pe care Plantemania ii livreaza sunt aclimatizati local si rezista la temperaturi joase. Este indicat ca in primi ani,pana ajunge la maturitate,sa fie inveliti peste iarna. Prin faptul ca sunt inveliti,ajutati planta sa aibe fructe care sa ajunga perioada coacerii. Speram ca ghidul pe care l-am livrat pe adresa dvs de email sa va ajute sa va ingrijiti corespunzator smochinii. Mult succes!

Lasă un răspuns

